Cum sa cumparati din SUA?
Plasati o comanda utilizand adresa de livrare EshopWedrop din USA?
Va recomandam cu tarie sa revedeti informatiile de mai jos - va trebui sa urmati aceste instructiuni pentru a va asigura ca coletul dvs. navigheaza cu succes in procedura de vamuire inainte de livrare.
Accesati contul dvs. pentru a verifica daca Adresa de livrare din USA este disponibila – Profilul meu
Daca nu aveti inca un cont EshopWedrop, inscrieti-va aici.
Cum funcționează serviciul SUA?
Depozitul EshopWedrop Origin din SUA are sediul în statul Delaware, care este un stat cu taxe zero, ceea ce înseamnă economii semnificative pentru cumpărăturile dvs. online din SUA. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când faci cumpărături de la comercianții online din America coletele tale vor fi trimise către Depozitul de origine din SUA, iar de acolo, vor fi livrate în România, prin Țările de Jos.
Livrările către depozitul SUA sunt acceptate de luni până vineri, între orele 9:00 și 17:00 (ora New York).
Toate coletele sunt procesate în 24 de ore de la livrare.
Orele limită – Coletele cu detalii vamale actualizate și confirmate până miercuri la ora 9:00, ora de Est (ET), vor fi incluse la plecarea în aceeași zi.
În prezent, avem o plecare săptămânală din depozitul de origine din SUA, în fiecare miercuri, cu plecare de marfă aeriană de la aeroportul JFK, NYC miercuri, și sosire în Țările de Jos până duminică și vămuire luni.
Clienții vor trebui să actualizeze detaliile vamale ale acestor pachete până miercuri, ora 9:00 ET, pentru a se asigura că vor pleca în aceeași săptămână.
Ce trebuie să fac când coletul meu ajunge la depozitul din SUA?
Vă rugăm să vă conectați la contul personal și să parcurgeți următorii pași:
Încărcați documentație justificativă pentru categoriile de produse și valorile declarate (factură, confirmare de comandă online, factură proforma etc.). Acest document trebuie să prezinte clar descrierea produselor, cantitatea și suma plătită pentru produse. Dacă lipsește oricare dintre aceste detalii, coletul nu poate pleca din SUA!
La noul nostru depozit de origine SUA din Delaware, am aplicat noul și revoluționar standard de servicii de reambalare și redimensionare pentru toate pachetele pe care le considerăm potrivite. Vom urmări pentru fiecare colet pentru care acest lucru va fi posibil, să reducem în siguranță volumul pachetelor dumneavoastră și, prin urmare, vom reduce greutatea taxabilă a pachetelor dumneavoastră, generând economii suplimentare pentru costurile de livrare din SUA la adresa dumneavoastră din țara dumneavoastră de origine.
Informații importante: În cazul în care nu doriți să deschidem și să reambalăm coletul dvs. din SUA, vă rugăm să indicați acest lucru atunci când plasați comanda de cumpărături online, inserând „000000” (de 6 ori numărul zero) după numele dumneavoastră sau înaintea numelui dumneavoastră.
Reambalarea nu este disponibilă pentru pachetele care conțin articole speciale, cum ar fi computere, laptopuri și articole similare.
Trebuie să completați detaliile categoriei de produse menționate mai sus NUMAI ÎN ENGLEZĂ și trebuie să corespundă descrierii din documentația justificativă (factura sau confirmarea comenzii online). Acest lucru va permite, la rândul său, crearea codurilor HS relevante necesare în timpul vămuirii.
Valoarea declarată în USD, inclusiv orice taxă de vânzare aplicabilă și taxele de livrare în SUA, conform documentației justificative încărcate. Valoarea maximă per colet acceptată de sistem este de 2.500 USD. Aceasta este valoarea maximă pentru formalitățile simplificate de export acceptate de autoritățile vamale din SUA.
Vom calcula o plată vamală estimată după completarea declarației dvs. și aceasta va trebui plătită în avans. În cazul în care are loc o plată în plus sau sub plată, aceasta va fi ajustată în timpul finalizării plății finale.
Vă rugăm să rețineți: dacă nu aveți o adresă de livrare implicită în țara de destinație declarată în contul dvs. vi se va solicita să adăugați una. Aceasta este o condiție necesară pentru ca coletele să fie trimise din SUA. Această adresă va fi declarată ca adresă pentru formalitățile vamale de export și import.
Ce se întâmplă când coletele mele ajung în Olanda?
În primul rând, coletele ajung în Olanda duminică pentru vămuire de import (vezi mai multe detalii despre formalitățile vamale de import).
Odată ce coletele au fost vămuite, coletele vor fi sortate și vor pleca la următoarea plecare programată din Olanda către România.
Pentru intrebari suplimentare, va rugam sa contactati echipa noastra de Serviciu Clienti.
Detalii de contact pentru serviciul clienti: telefon: 0722 117 487, e-mail: info@eshopwedrop.ro