Am facut o achizitie online, insa nu o regasesc printre coletele mele din contul EshopWedrop. De ce? Ce pot face?
- Te rugam sa verifici daca magazinul online ti-a expediat deja bunurile si daca acestea au fost livrate cu succes exact la adresa ta de cumparaturi EshopWedrop.
- Ai primit un numar de urmarire a expeditiei (tracking number) de la magazin? Iti recomandam sa folosesti optiuni de livrare cu monitorizare, chiar daca acestea uneori te costa un pic mai mult. Pentru linistea ta sufleteasca, de obicei merita
- Daca bunurile au fost livrate, insa expeditorul nu a etichetat corect adresa ta unica pe colet, pastram coletul in categoria coletelor „Nerecunoscute/Neidentificate” pana avem detaliile necesare alocarii acestuia in contul posesorului de drept.
- Te rugam sa ne contactezi si sa ne transmiti toate detaliile pe care le detii, pentru a clarifica situatia.
- Timpul de procesare al coletelor este, de regula, 1-24 H la adresele din Europa, si 1-2 zile la adresa din SUA.
Generale
Cont
Comenzi
Care sunt dimensiunile maxime admise pentru un colet?
Cand vor pleca coletele primite la adresele de cumparaturi din strainatate catre Romania?
Cum imi pot urmari coletele si de unde pot afla cand sosesc la destinatie?
Am facut o achizitie online, insa nu o regasesc printre coletele mele din contul EshopWedrop. De ce? Ce pot face?
Care sunt zilele si orele in care pot fi livrate colete la adresa mea din Anglia / Franta / Germania / Italia / Polonia / SUA ?