Vesti bune - Flagship-ul din Bucuresti se redeschide!
Data fiind extinderea Starii de Urgenta si cu cat invatam mai mult in fiecare zi despre aceasta pandemie, incepem sa realizam cu totii ca viata nu va mai fi la fel ca inainte, cel putin pentru inca un timp de acum incolo. Dorim sa ne exprimam recunostinta profunda fata de persoanele din prima linie din Romania, care in mod altruist ne ajuta si ne sustin pe noi toti: personalul medical, Politia si alte autoritati, precum si cei implicati in operatiuni logistice si de transport international, imperios necesare in aceste momente de criza.
Avem atat de multi colegi si parteneri care depun eforturi sustinute si lucreaza neincetat in aceste zile in Depozitele de Origine si serviciile de Transport International sau in Depozitul de Destinatie din Bucuresti si serviciile de livrare last-mile, pentru a se asigura ca toate comenzile sunt livrate in siguranta. Am primit in ultimele saptamani cuvinte frumoase de multumire si apreciere pentru munca acestora si dorim sa va multumim pentru rabdarea, suportul si loialitatea pe care ni le-ati aratat in aceasta perioada de provocari pe care cu totii o traim.
Ne dorim sa facem tot posibilul pentru a ne sustine angajatii, clientii si comunitatile pe care le deservim pe perioada acestei crize, astfel ca ne face placere sa va impartasim cateva vesti bune!
Sediul Flagship din Bucuresti (Principalul Punct de Colectare) se va redeschide Luni, 27 Aprilie, pentru a va putea ridica din nou coletele personal, aceasta fiind metoda de preluare cea mai rapida si ieftina.
!! Promotie de “Bine ai Revenit!! – Pentru fiecare comanda* EshopWedrop preluata din Flagship, vom oferi o masca gratuita, pana in data de 31 Mai.
Avand in vedere recomandarile Guvernului, atat pentru companii, cat si pentru persoane fizice, toti clientii care vor prelua coletele din Flagship (Principalul Punct de Colectare), vor urma cu strictete instructiunile prezentate mai jos:
- Clientii vor prelua comenzile de la receptia Flagship pe rand; un singur client poate intra in Flagship odata. Restul clientilor isi vor astepta randul afara, pastrand o distanta minima de 2 m fata de alti clienti care asteapta la coada.
- Coletele pot fi preluate de catre o singura persoana; Acest lucru nu poate fi facut in grupuri. Persoanele care insotesc clientul vor fi invitate politicos sa astepte in afara cladirii in timp ce se face predarea comenzii, respectand o distanta minima de 2 m fata de orice alta persoana care asteapta afara.
- Clientii vor pastra o distanta minima de 2 m fata de Operatorul EshopWedrop
- Purtarea mastii la preluarea/predarea coletelor este obligatorie atat pentru client, cat si pentru Operatorul EshopWedrop. Purtarea de manusi este optionala dar recomandata. Clientului i se vor oferi produse pentru igienizarea mainilor la intrarea in Flagship si va fi indemnat sa le foloseasca.
- Comenzile trebuie sa aiba statusul “pregatit pentru preluare” pentru a fi preluate. Nicio alta comanda cu alt status nu va fi predata de catre echipa noastra.
- In cazul in care clientii doresc sa plaseze comanda pe loc, atunci cand ajung la Flagship, acestora li se va percepe Taxa de Procesare Comanda. Clientii vor fi invitati sa astepte afara pana ce comanda este procesata si pregatita de predare.
- Clientii trebuie sa aiba pregatit documentul de identitate si numarul comenzii atunci cand ajung in Flagship, in asa fel incat predarea comenzii sa se faca in cel mai scurt timp posibil
- In cazul in care comanda este preluata de un mandatar, acesta trebuie sa cunoasca toate detaliile comenzii – nume client, ID client EshopWedrop, numar comanda etc.
- Coletele de mari dimensiuni vor fi preluate contactless. Rugam clientii sa astepte in masina personala pana ce un membru al echipei noastre aduce coletele afara la rampa. Acestea pot fi ridicate dupa ce operatorul EshopWedrop se retrage sau se afla la cel putin 2 m distanta de client.
- Orele de program vor fi de Luni pana Vineri intre 8:30-17:30.
Atentie! Reamintim tuturor celor care vor veni la Flagship ca regulile instituite de Guvern pe perioada Starii de Urgenta presupun ca orice persoana care se deplaseaza la o anumita adresa sa aiba asupra sa documente care sa justifice caracterul urgent sau necesar al parasirii domiciliului si deplasarii respective
Daca preluarea coletelor Dvs. nu este urgenta, va sfatuim sa ramaneti acasa si sa alegeti livrarea la domiciliu prin curier in locul preluarii personale a coletelor. Daca apartineti unui grup de risc, va solicitam cu insistenta sa numiti un membru al familie sau un prieten ca mandatar pentru a va ridica pachetele, dar numai daca acest lucru este urgent sau neaparat necesar.
Aceste instructiuni si restrictii sunt in concordanta cu statusul curent al pandemiei si se pot modifica in functie de schimbari viitoare sau decizii si reguli noi emise de autoritatile competente.
Pentru detalii suplimentare va rugam sa ne contacti, iar un membru al echipei va fi bucuros sa va ajute.
Va multumim inca o data pentru suportul acordat continuand sa lucram impreuna in aceasta perioada de provocari.
#stayhealthy
Echipa EshopWedrop
*O masca gratuita va fi oferita pentru fiecare comanda, nu fiecare colet, dat fiind ca o comanda poate fi formata din mai multe colete consolidate si preluate in acelasi timp de acelasi client.
Fa-ti cont astazi si primesti prima livrare gatuita cu EshopWedrop de la orice magazin online din Europa si SUA FREE!
Cumpara din SUA & EUropa si primeste in Romania
Prima LIVRARE GRATUITA
Prin folosirea site-ului EshopWedrop esti de acord cu folosirea cookie-urilor, asa cum sunt descrise in politica noastra de confidentialitate Afla mai multe